18 september 2013

Captain America/ Ironman tårta

Vi var på kalas förra helgen och firade min kusins son som fyllt fem:). Jag blev ombedd ganska sent om jag kunde göra tårta så jag hade ingen direkt tid att modellera något eller göra något jätte avancerat. Han gillar Captain America och Ironman vilket jag inte hade någon aning om vad de var för några, min son är ingen superhjälteskille så jag har ingen koll alls på sådant, men fråga mig om pirater och riddare, då kan jag en del;). Som tur är finns google och jag fick ganska bra koll på de där figurerna tillslut så det blev en tårta:).





Inuti gömde sig denna läckerbiten, trippel i choklad:). Vit chokladmousse, mjölkchokladmousse, very cherry chocolate cake bottnar. Svärmor och svärfar hade dessutom varit här och lämnat en massa nyplockade hallon som serverades till, fantastiskt gott:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar