09 mars 2013

Pirat dessertbord

Dessert bord måste vara det roligaste man kan pyssla med. Bakning och pyssel i ett, kan det bli bättre? Inte för mig iaf :)! När min son fyllde år i November gjorde jag mitt första och hittills det ända dessertbord jag gjort och det var sååå kul! Nu håller jag på och planera för min dotters dessertbord till hennes ett års dag, jag har tusen planer och idéer så det är väl tur att det är två månader kvar! Mer säger jag inte:), men jag tänkte bjuda på bilder från min sons pirat dessertbord så länge, även om det inte är de bästa bilderna, det blev lite stressigt när de skulle tas som det oftast blir ;)















Helgen innan hade vi ett litet kalas med andra sidan av släkten och då fick han en enklare variant av pirat tårta:)







12 kommentarer:

  1. åh va fint dessertbord med massa gosaker

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Simone:-)! Det blev en del godsaker ja:).

      Radera
  2. Men gud så söt, vilken jobb måste det ha varit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack:). Det tar sin lilla tid, men det är det värt:)!

      Radera
  3. Svar
    1. Tack snälla, jag blir så glad över era fina kommentarer<3!

      Radera
  4. Helt fantastiskt fint! Du är så himla duktig ♥

    Du har något att hämta/se inne hos mig:
    http://sockerrus.se/2013/03/09/pay-it-forward/

    Kram till dig fina Sofia! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbara Lisa, duvanar inte vad glad jag blir över dina ord! Ska absolut också sprida lite blogg kärlek:)!
      Kram kram<3

      Radera