29 november 2013

JAAAAA!!!!! Jag vann!!!

Igår ringde det en tjej till mig från Almondy, hon presenterade sig och tacka för mitt bidrag i Almondys tävling pimp my tårta, vi pratade lite om min tårta och hon berättade att de tyckte jättemycket om den och att jag var en av de fyra wild card som blivit uttagen av en jury till finalen. Jag blev jätteglad!! Sen berättade hon att hon hade ännu godare nyheter... "Du är vinnaren av hela tävlingen"! Jag kunde inte tro det var sant, jag blev så otroligt glad, kunde knappt hålla tillbaka tårarna om jag ska vara helt ärlig, kan fortfarande inte riktigt förstå det faktiskt. Men nu kära vänner kan jag fint titulera mig som årets tårtstylist 2013 och har en resa värd 25 000 kr väntandes på mig:). Vilken julklapp!

Såhär löd juryns motivering:
Med stor kreativitet och en härlig blandning av färger och smaker har denna tårta vunnit hela juryns hjärta. Att äta tårta handlar mycket om att fira och dela glädje, något som tårtstylisten bakom detta mästerverk verkligen har lyckats med. 

För att se de de övriga finalisterna så gå in på http://pimpmytarta.se/




2 kommentarer: